ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ για να δείτε την αξιολόγηση των προσφορών
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ για να δείτε την σύμβαση
- Εμφανίσεις: 273
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ για να δείτε την αξιολόγηση των προσφορών
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ για να δείτε την σύμβαση
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ για να δείτε την αξιολόγηση των προσφορών
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ για να δείτε την σύμβαση
Το σχολείο μας από το Σεπτέμβριο 2018 παίρνει μέρος σε διετές (2018-2020) πρόγραμμα ERASMUS+ ΚΑ202 για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Ο τίτλος του Project είναι : “Future trends in clothing: trendy, smart and healthy?” και έχει Κωδικό: 2018-1-DE02-KA202-005155.
Το συντονιστικό σχολείο είναι το Max-Eyth Schule Alsfeld, ένα επαγγελματικό Λύκειο από τη Γερμανία με πολλές ειδικότητες (και κυρίως τον τομέα ραπτικής) και εταίρους σχολεία της Ισπανίας, το LES Bezmiliana της Μάλαγα (με ειδίκευση στο σχεδιασμό μέσω υπολογιστών), της Αυστρίας, το σχολείο Handelsakademie (business academy donaustadt) στη Βιέννη (με ειδίκευση στις οικονομικές επιστήμες και εικονικές επιχειρήσεις) και το 1ο Γενικό Λύκειο της Καρδίτσας.
Στην πρώτη διακρατική συνάντηση που έγινε στις 21-24 Νοεμβρίου στη Rincon de la Victoria, κοντά στη Μάλαγα της Ισπανίας, έλαβαν μέρος τρεις εκπαιδευτικοί από κάθε εταιρικό σχολείο. Από το σχολείο μας συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί Χρυσούλα Μαϊμάνη, Φιλόλογος, Παναγιώτης Τσίνας, Φυσικός και ο Ηλίας Σβερώνης, Χημικός.
Στις εργασίες που έγιναν, τέθηκαν όλες οι λεπτομέρειες του προγράμματος εργασιών και των μαθητών και των καθηγητών, οι προθεσμίες, οι ημερομηνίες των συναντήσεων, που θα γίνουν σε όλες τις συμμετέχουσες χώρες και που θα περιλαμβάνουν πέντε μαθητές και τρεις καθηγητές την κάθε φορά. Επίσης ανατέθηκαν ειδικές αρμοδιότητες στον καθένα και αποφασίστηκαν οι τρόποι διάδοσης και αξιολόγησης του προγράμματος.
Όλες οι εργασίες θα ανέβουν σε ειδική ιστοσελίδα που θα δημιουργηθεί γι’ αυτό και θα χρησιμοποιηθεί και η πλατφόρμα MOODLE για την παρουσίαση των εργασιών. Το θέμα του προγράμματος για τα “Έξυπνα ρούχα” είναι πρωτότυπο και αποτελεί καινοτομία για όλους τους συμμετέχοντες. Θα παραχθεί και τελικό προϊόν που θα είναι ένα έξυπνο ρούχο για κάθε σχολείο, όχι μόνο εικονικό αλλά και πραγματικό. Οι 15 μαθητές μας της Α΄ Τάξης του Σχολείου μας που συμμετέχουν στο πρόγραμμα είναι ενθουσιασμένοι και ήδη έχουν αρχίσει να ασχολούνται με τις εργασίες που τους ανατέθηκαν.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Ο σεβασμός και η τήρηση των κανόνων λειτουργίας του σχολείου αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την εύρυθμη λειτουργία και την εκπλήρωση των στόχων της εκπαίδευσης.
Το πλαίσιο Οργάνωσης της σχολικής Ζωής είναι εναρμονισμένο με την κείμενη εκπαιδευτική νομοθεσία. Κατά την κατάρτισή του έχουν ληφθεί υπόψη οι ιδιαιτερότητες και οι κανόνες του σχολείου. Επικεντρώνεται στις υποχρεώσεις αλλά και τα δικαιώματα των μαθητών και των καθηγητών. Προσφέρει ένα ξεκάθαρο πλαίσιο αρχών και κανόνων ως μέσο παιδείας και αγωγής των μαθητών. Λειτουργεί επίσης και ως σημείο αναφοράς για τους διδάσκοντες, διότι ο Διευθυντής και ο Σύλλογος διδασκόντων έχουν την ευθύνη για τη λήψη μέτρων, που συμβάλλουν στην ομαλή λειτουργία του σχολείου και στον συντονισμό της σχολικής ζωής.
Το πλαίσιο λειτουργίας σε καμία περίπτωση δεν λειτουργεί ως μέσο ελέγχου και εκφοβισμού των μαθητών, αλλά αποτελεί ένα συμβόλαιο αμοιβαίας θετικής οριοθέτησης συμπεριφορών και αυτοδέσμευσης όλων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Σημαντικός παράγοντα σε αυτήν την προσπάθεια αποτελεί η αρωγή των γονέων. Θεωρείται απαραίτητη σ΄ αυτή την προσπάθεια, το σχολείο να καταστήσει τους γονείς κοινωνούς των κανόνων, ώστε και αυτοί με τη σειρά τους, έχοντας την απαραίτητη ενημέρωση και γνώση, να στηρίξουν την προσπάθεια του Σχολείου για την όσο το δυνατόν καλύτερη αγωγή των παιδιών.
Το παρόν πλαίσιο οργάνωσης της σχολικής ζωής συντάχθηκε από τους εκπαιδευτικούς του συλλόγου διδασκόντων σε συνεργασία με τη Διεύθυνση του σχολείου και εκπροσώπους των μαθητών.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Στο 1ο Γενικό Λύκειο Καρδίτσας, την Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2018, μαθητές και μαθήτριες πραγματοποίησαν μια όμορφη και συγκινητική εκδήλωση αφιερωμένη στο «έπος του 40», στον ηρωικό αγώνα του λαού μας για λευτεριά ενάντια στους κατακτητές του γερμανοϊταλικού φασιστικού άξονα.
Τη σχολική γιορτή παρακολούθησαν οι μαθητές των τριών τάξεων του σχολείου, απόφοιτοι μαθητές, καθηγητές καθώς και γονείς.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ για να δείτε την αξιολόγηση των προσφορών
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ για να δείτε την σύμβαση
Την Παρασκευή,18-5-2018, στο πλαίσιο του εορτασμού της ημέρας των μουσείων, μια ομάδα 30 μαθητών της Α τάξης των τμημάτων Καλλιτεχνικής παιδείας και Ευρωπαϊκού πολιτισμού, έλαβε μέρος σε έναν ιστορικό περίπατο στο κέντρο της πόλης.
Η ξενάγηση πραγματοποιήθηκε από την υπεύθυνη του Λαογραφικού μουσείου κα. Φένια Λέκκα. Οι μαθητές είδαν τα ιστορικά κτίρια και τα αγάλματα της κεντρικής πλατείας, της οδού "Λαρίσης" και του "Παυσιλύπου" και έφτασαν έως το άγαλμα "Της Μάχης της Σοδειάς", στην είσοδο της πόλης.
Έμαθαν για τα αγάλματα των μουσών και πώς ήρθαν από την Πλατεία Ομονοίας στην Καρδίτσα. Ενημερώθηκαν για την αρχιτεκτονική των παλιών κτιρίων της πόλης, γύρω από την κεντρική πλατεία μέχρι και το Παυσίλυπο. Συνομίλησαν με τους συντηρητές του αγάλματος της "Μάνας" και συμπλήρωσαν σχετικό ερωτηματολόγιο. Τέλος, διατύπωσαν τις προτάσεις τους για μελλοντικά εκαπιδευτικά προγράμματα του Λαογραφικού μουσείου.
Την Παρασκευή,18-5-2018, στα πλαίσια του εορτασμού της ημέρας των μουσείων, μια ομάδα 30 μαθητών της Α τάξης των τμημάτων Καλλιτεχνικής παιδείας και Ευρωπαϊκού πολιτισμού, έλαβε μέρος σε ένα περίπατο- ξενάγηση από τις υπεύθυνες του Λαογραφικού μουσείου κ. Φένια Λέκκα και Άννα Παπαθεοχάρη στο κέντρο της πόλης.
Οι μαθητές είδαν τα ιστορικά κτίρια και αγάλματα της κεντρικής πλατείας,της οδού “Λαρίσης” και του Παυσιλύπου και έφτασαν έως το άγαλμα “ της μάχης της σοδειάς”στην είσοδο της πόλης.
Έμαθαν για τα αγάλματα των μουσών και πώς ήρθαν από την Πλατεία Ομονοίας στην Καρδίτσα. Διέκριναν τις τεχνοτροπίες στα παλιά κτίρια της πλατείας και σε όλη τη διαδρομή προς το Παυσίλυπο.
Στο τέλος της ξενάγησης συνομίλησαν με τους συντηρητές του αγάλματος της “μάνας” στο Παυσίλυπο και συμπλήρωσαν ερωτηματολόγιο σχετικό με τα όσα είδαν και τις προτάσεις τους για μελλοντικά προγράμματα του μουσείου.