headerlogo2 removebg preview

Πρωταθλητές στο μπάσκετ 2025-2026 Κύριο

 

image

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά το σχολείο μας αναδείχθηκε πρωταθλητής σε επίπεδο Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο σχολικό πρωτάθλημα μπάσκετ.

20251126 135449

Η ομάδα μας επικράτησε του 2ου ΓΕΛ Καρδίτσας με 58-81 και προχωρά να διεκδικήσει τίτλο σε Πανθεσσαλικό επίπεδο.

 

Στον τελικό αγωνίστηκαν οι: Λαρίσης, Ζευγαράς, Καλογριανίτης, Κοτσαρίδης, Σίσκος, Ιωάννου, Μπαχτσεβάνης, Τσίβος, Κωστάμης, Ντάλας, Λιάπης, Αργυρόπουλος

με προπονητή τους τον εκπαιδευτικό φυσικής αγωγής κ. Λάππα Ανδρέα.

3f93f110c7c3c64c9ca12f6ad18cecb0 L

image 1

Συγχαρητήρια στην ομάδα μας!!!

 

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)
Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 26 Νοεμβρίου 2025 12:41

Προσθήκη σχολίου

Σιγουρευτείτε πως έχετε εισάγει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες με το σύμβολο (*). Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.

© 2024 - 1ο Πειραματικό Γενικό Λύκειο Καρδίτσας

Job Done! - Slumdog Team