

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά το σχολείο μας αναδείχθηκε πρωταθλητής σε επίπεδο Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο σχολικό πρωτάθλημα μπάσκετ.

Η ομάδα μας επικράτησε του 2ου ΓΕΛ Καρδίτσας με 58-81 και προχωρά να διεκδικήσει τίτλο σε Πανθεσσαλικό επίπεδο.
Στον τελικό αγωνίστηκαν οι: Λαρίσης, Ζευγαράς, Καλογριανίτης, Κοτσαρίδης, Σίσκος, Ιωάννου, Μπαχτσεβάνης, Τσίβος, Κωστάμης, Ντάλας, Λιάπης, Αργυρόπουλος
με προπονητή τους τον εκπαιδευτικό φυσικής αγωγής κ. Λάππα Ανδρέα.


Συγχαρητήρια στην ομάδα μας!!!
Σιγουρευτείτε πως έχετε εισάγει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες με το σύμβολο (*). Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.