Marketing, Advertising and Promotion Strategies in Mass Media and Business Communication
Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Παπαδοπούλου Αγγελική ΠΕ06 Πλατογιάννη Ελένη ΠΕ02
Το περσινό αυξημένο ενδιαφέρον του ομίλου «Επιχειρηματικότητα –Εικονική Επιχείρηση» συνηγορούν στο να δημιουργηθούν για φέτος 2 παράγωγα τμήματα/όμιλοι:
με διαφοροποίηση ως προς το βασικό αντικείμενο μελέτης και τους μαθησιακούς στόχους
Σκοπός του ομίλου “ Marketing, Advertising and Promotion Strategies in Mass Media and Business Communication” είναι η προώθηση μιας «Εικονικής» (δηλ. μη νομικά συσταθείσας) Επιχείρησης και των προϊόντων της. Οι μαθητές θα συμμετάσχουν στο Πρόγραμμα «Εικονικές Επιχειρήσεις» του Junior Achievement Greece, ο οποίος είναι ο μεγαλύτερος οργανισμός εφαρμογής προγραμμάτων επιχειρηματικότητας στην εκπαίδευση στον κόσμο με συμμετοχή πάνω από 10 εκατομμυρίων μαθητών σε 122 χώρες σε ετήσια βάση.
Σκοπός του ομίλου είναι η υλοποίηση δράσεων που προάγουν την Προώθηση Προϊόντων/ Υπηρεσιών και την Επικοινωνία στα ΜΜΕ με τη χρήση της σχετικής αγγλικής, διεθνής ορολογίας (Business English). Συγκεκριμένα οι μαθητές μαθαίνουν βιωματικά
Συνεπώς καλλιεργούνται δεξιότητες όπως η:
Δεξιότητες αλλά και γνώσεις απαραίτητες για την μετέπειτα εργασιακή τους πορεία αλλά και προσωπική εξέλιξη.