Όμιλοι αριστείας, δημιουργικότητας και καινοτομίας
Για την ανάπτυξη των ιδιαίτερων ικανοτήτων, κλίσεων και ενδιαφερόντων των μαθητών των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων δημιουργούνται όμιλοι αριστείας, δημιουργικότητας και καινοτομίας οι οποίοι αφορούν γνωστικούς τομείς όπως τα μαθηματικά, τις φυσικές επιστήμες, τη γλώσσα, τη λογοτεχνία, νέα γνωστικά αντικείμενα καθώς και λοιπά πεδία (επιχειρηματικότητα, κινηματογράφος, κ.ά.) και έχουν ως σκοπό τόσο στην ολόπλευρη ανάπτυξη των μαθητών όσο και στην ανάπτυξη της δημιουργικότητας και την προώθηση της αριστείας και της καινοτομίας. Στο πλαίσιο λειτουργίας τους αξιοποιούνται σύγχρονες διδακτικές μεθοδολογίες και μέσα διδασκαλίας, αναπτύσσεται καινοτόμο εκπαιδευτικό υλικό και υλοποιούνται συνεργασίες με Α.Ε.Ι., Ερευνητικά Κέντρα, Ιδρύματα κ.ά
Οι όμιλοι λειτουργούν μετά το κανονικό ημερήσιο πρόγραμμα σε ωράριο που καθορίζει το σχολείο και ο υπεύθυνος εκπαιδευτικός. Το εβδομαδιαίο ωράριο λειτουργίας ενός ομίλου είναι οι δύο (2) συνεχόμενες διδακτικές ώρες.
Οι όμιλοι απευθύνονται σε μαθητές μίας ή περισσοτέρων τάξεων και κάθε όμιλος λειτουργεί με ομάδα 10-20 μαθητών.
Κάθε μαθητής μπορεί να συμμετάσχει σε δύο (2) ομίλους κατ’ ανώτατο όριο.
Για να θεωρηθεί επιτυχής η συμμετοχή των μαθητών στον όμιλο απαιτείται: (α) η συστηματική παρακολούθηση (οι απουσίες σε ομίλους δεν προσμετρώνται στο σύνολο των απουσιών των μαθητών) και (β) η πραγματοποίηση δραστηριοτήτων οι οποίες τους ανατίθενται από τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς του ομίλου.
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της παρακολούθησης του ομίλου, στους συμμετέχοντες μαθητές χορηγείται πιστοποιητικό επιτυχούς συμμετοχής.
Από εδώ μπορείτε να κατεβάσετε και να συμπληρώσετε τη σχετική δήλωση, την οποία θα πρέπει να στείλετε υπογεγραμμένη στο mail του Σχολείου ή μέσω των παιδιών σας στη Γραμματεία του σχολείου μέχρι την Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2024.
Όμιλoς Επιχειρηματικότητα –Εικονική Επιχείρηση-Business Model
Υπεύθυνοι καθηγητές: Χατζηγούλα Αικατερίνη(ΠΕ80 Οικονομολόγος) Μουζιούρα Σταυρούλα (ΠΕ11 φυσικής αγωγής)
Το περσινό αυξημένο ενδιαφέρον του ομίλου «Επιχειρηματικότητα –Εικονική Επιχείρηση» συνηγορούν στο να δημιουργηθούν για φέτος δύο παράγωγα τμήματα/όμιλοι:
με διαφοροποίηση ως προς το βασικό αντικείμενο μελέτης και τους μαθησιακούς στόχους.
Σκοπός του ομίλου “Επιχειρηματικότητα –Εικονική Επιχείρηση-Business Model” είναι η δημιουργία μιας «Εικονικής» (δηλ. μη νομικά συσταθείσας) Επιχείρησης. Οι μαθητές θα συμμετάσχουν στο Πρόγραμμα «Εικονικές Επιχειρήσεις» του Junior Achievement Greece, ο οποίος είναι ο μεγαλύτερος οργανισμός εφαρμογής προγραμμάτων επιχειρηματικότητας στην εκπαίδευση στον κόσμο με συμμετοχή πάνω από 10 εκατομμυρίων μαθητών σε 122 χώρες σε ετήσια βάση.
Σκοπός του ομίλου είναι η υλοποίηση δράσεων που προάγουν την σκέψη, την επιχειρηματικότητα και την πρακτική εφαρμογή των βασικών εννοιών των οικονομικών, με δημιουργικό και βιωματικό τρόπο. Συγκεκριμένα οι μαθητές μαθαίνουν:
Συνεπώς καλλιεργούνται δεξιότητες όπως η:
Δεξιότητες αλλά και γνώσεις απαραίτητες για την μετέπειτα εργασιακή τους πορεία αλλά και προσωπική εξέλιξη.
Marketing, Advertising and Promotion Strategies in Mass Media and Business Communication
Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Παπαδοπούλου Αγγελική ΠΕ06 Πλατογιάννη Ελένη ΠΕ02
Το περσινό αυξημένο ενδιαφέρον του ομίλου «Επιχειρηματικότητα –Εικονική Επιχείρηση» συνηγορούν στο να δημιουργηθούν για φέτος 2 παράγωγα τμήματα/όμιλοι:
με διαφοροποίηση ως προς το βασικό αντικείμενο μελέτης και τους μαθησιακούς στόχους
Σκοπός του ομίλου “ Marketing, Advertising and Promotion Strategies in Mass Media and Business Communication” είναι η προώθηση μιας «Εικονικής» (δηλ. μη νομικά συσταθείσας) Επιχείρησης και των προϊόντων της. Οι μαθητές θα συμμετάσχουν στο Πρόγραμμα «Εικονικές Επιχειρήσεις» του Junior Achievement Greece, ο οποίος είναι ο μεγαλύτερος οργανισμός εφαρμογής προγραμμάτων επιχειρηματικότητας στην εκπαίδευση στον κόσμο με συμμετοχή πάνω από 10 εκατομμυρίων μαθητών σε 122 χώρες σε ετήσια βάση.
Σκοπός του ομίλου είναι η υλοποίηση δράσεων που προάγουν την Προώθηση Προϊόντων/ Υπηρεσιών και την Επικοινωνία στα ΜΜΕ με τη χρήση της σχετικής αγγλικής, διεθνής ορολογίας (Business English). Συγκεκριμένα οι μαθητές μαθαίνουν βιωματικά
Συνεπώς καλλιεργούνται δεξιότητες όπως η:
Δεξιότητες αλλά και γνώσεις απαραίτητες για την μετέπειτα εργασιακή τους πορεία αλλά και προσωπική εξέλιξη.
3dBotics ΙII: “Η πορεία προς την Ολυμπιάδα”
Οι μαθητές θα είναι σε θέση:
Α’ Ενότητα (1 έως 2 μήνες)*
● να χρησιμοποιούν CAD λογισμικό για τη σχεδίαση απλών έως μέτριας πολυπλοκότητας 3d αντικειμένων.
Φέτος θα συνεχίσουμε με την εισαγωγή στη χρήση εφαρμογών CAD παραμετρικής σχεδίασης (FreeCAD ή/και Sketchup)
● Να χρησιμοποιούν slicer για να ετοιμάζουν τα προς εκτύπωση αντικείμενο.
● Να ρυθμίζουν τους 3D εκτυπωτές του σχολείου και να εκτυπώνουν τα δικά τους αντικείμενα.
● Να εκτυπώνουν 3D αντικείμενα συγκεκριμένων προδιαγραφών, εφόσον το απαιτήσει η συνεργασία με άλλους ομίλους (π.χ. με τον όμιλο επιχειρηματικότητας).
Β’ Ενότητα (4-6 μήνες)
● Να προγραμματίζουν ρομπότ (Lego Spike Prime) ώστε να εκτελούν συγκεκριμένες ενέργειες.
● Να συναρμολογούν πιο πολύπλοκες μηχανικές κατασκευές με τη χρήση διαφόρων ειδών γραναζιών, αξόνων, βραχιόνων και αισθητήρων.
● Να συνεργάζονται στο πλαίσιο διαγωνιστικής ομάδας.
● Ο σχεδιασμός των μαθημάτων θα προσανατολιστεί στο νέο πλαίσιο κανονισμών του Πανελλήνιου διαγωνισμού και της πρόκρισης στην Ολυμπιάδα.
Υπεύθυνοι καθηγητές Μαυραντζάς Νίκος και Βάϊος Ρήτας